مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 10:202023-08-07اقتصادي

راه های توسعه تجارت بین استان سامارای روسیه و آمل بررسی شد


نماینده رسمی اتاق های منطقه ای بازرگانی روسیه وفرماندارویژه شهرستان آمل در راستای افزایش حجم تبادلات تجاری و صادرات محصولات تولیدی صنعتی و کشاورزی شهرستان آمل و استان سامارا روسیه گفت وگو و راه های توسعه این همکاری های دو جانبه را بررسی کردند.

- ایسنا/مازندران نماینده رسمی اتاق های منطقه ای بازرگانی روسیه وفرماندارویژه شهرستان آمل در راستای افزایش حجم تبادلات تجاری و صادرات محصولات تولیدی صنعتی و کشاورزی شهرستان آمل و استان "سامارا" روسیه گفت وگو و راه های توسعه این همکاری های دو جانبه را بررسی کردند.

در نشست مشترک بین عباس میرزا قاضی نماینده رسمی اتاق های منطقه ای بازرگانی فدراسیون روسیه در ایران و ذات الله زارعی فرماندار ویژه شهرستان آمل و رؤسای جهادکشاورزی و صمت این شهرستان در محل فرمانداری آمل برگزار شد، ظرفیت های تولیدات بخش کشاورزی از جمله گل وگیاهان زینتی و شاخه بریده و آپارتمانی، دام و طیور، تولیدات صنعتی و لبنیاتی شهرستان آمل برای ورود مستقیم به استان سامارا روسیه و همچنین بازارهای این کشور بررسی و تصمیم گیری شد.

معاون استاندارمازندران و فرماندار ویژه شهرستان آمل در این نشست گفت: با پیگیری آقای میرزاقاضی نماینده اتاق های منطقه ای بازرگانی روسیه، تجار و تیم اقتصادی استان سامارا روسیه تا دو ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های توسعه تجارت بین استان سامارای روسیه و آمل بررسی شد

راه های توسعه تجارت بین استان سامارای روسیه و آمل بررسی شد