مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 11:302023-08-16سياسي

بدرقه شهدای حمله تروریستی توسط مردم شیراز/ راه شهدا ادامه دارد


مردم شهرستانهای مختلف فارس با حضور گسترده در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) ضمن اعلام انزجار از اقدامات ددمنشانه دشمن، - شیراز - مردم شهرستانهای مختلف فارس با حضور گسترده در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) ضمن اعلام انزجار از اقدامات ددمنشانه دشمن، با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها: مردم شهرستانهای مختلف استان فارس از ساعت 9 صبح امروز چهارشنبه با حضور گسترده در میدان شهدای این شهر پیکر دو شهید حادثه تروریستی در حرم شاه چراغ (ع) را به سمت حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) تشییع کردند.

حضور اقشار مختلف مردم از پیر و جوان و زن و مردم در این مراسم چشمگیر بود و با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل حرکتهای تروریستی را محکوم و بر ادامه راه شهدا تاکید کردند.

حضور گسترده مردم در مراسم تشییع شهید غلام عباس عباسی و شهید محمد جهانگیری به حدی بود که راه های منتهی به حرم مطهر شاهچراغ با ازدحام شدید جمعیت همراه شده است در زیر اخبار مربوط به این مراسم را می خوانید.

10:42 حضور گسترده مردم در مراسم تشییع شهدا / لزوم برخورد جدی با تروریست ها آحاد مختلف مردم از سراسر استان فارس از آباده، لامرد، اقلید، لار، کازرون، بیضا، خرمبید، سرچهان و سایر مناطق استان خود را به میدان شهدا رسانده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدرقه شهدای حمله تروریستی توسط مردم شیراز/ راه شهدا ادامه دارد

بدرقه شهدای حمله تروریستی توسط مردم شیراز/ راه شهدا ادامه دارد