مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 20:402023-07-25حوادث

لنج باری با 50 میلیارد ریال کالای قاچاق توقیف شد


یک فروند لنج باری با 50 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق با هوشیاری و تلاش همه جانبه ماموران انتظامی گمرک ملوانی بندر شیوء پارسیان، - شناسایی و توقیف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار علی اکبر جاویدان بیان داشت: ماموران انتظامی گمرک ملوانی بندر شیوء پارسیان با انجام اقدامات پلیسی و اجرای طرح های مبارزه با قاچاق به یک لنج باری که در حال تخلیه بار بوده، مشکوک و موضوع را جهت بررسی در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: در بررسی های دقیق صورت گرفته مشخص شد صاحب کالا، محموله قاچاق خود را با یک فروند لنج باری از حوزه خلیج فارس بارگیری کرده و قصد تخلیه آن در بندر شیوء دارد که اکیپی متشکل از ماموران پلیس به محل تخلیه بار این شناور اعزام شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان اضافه کرد: در بازرسی دقیق از لنج موردنظر مقادیری انواع کالای قاچاق شامل یک دستگاه لیفتراک تویوتا به صورت قطعه ای، تعداد سه عدد دستگاه پیانو، تعداد 2 دستگاه آنالیزور آزمایشگاه، تعداد 40 هزار سرنگ تزریق، تعداد 18 هزار قرص انرژی زا ، انواع پودر بدن سازی ، 900 بسته قرص بدن سازی و تعداد 40 دستگاه رسیور قاچاق کشف و ضبط شد.

وی ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده از این شناور را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی 50 میلیارد ریال عنوان کرد که در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لنج باری با 50 میلیارد ریال کالای قاچاق توقیف شد

لنج باری با 50 میلیارد ریال کالای قاچاق توقیف شد