مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 17:152023-08-18حوادث

علت حریق دیوار مرگ جهرم: بی احتیاطی موتور سوار


در بررسی های تکمیلی علت وقوع حریق محل موسوم به دیوار مرگ پارک کوهستان، بی احتیاطی موتور سوار بوده است.

- شهردار جهرم فارس گفت: در بررسی های تکمیلی علت وقوع حریق محل موسوم به دیوار مرگ پارک کوهستان، بی احتیاطی موتورسوار بوده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری جهرم، اسداللهی در حاشیه بازدید از محل وقوع حادثه در پارک کوهستان جهرم، گفت: در اخبار اولیه علت حادثه نشتی بنزین موتورسیکلت اعلام شده بود اما بعد از بررسی دقیق تر و مشاهده فیلم ها و مشورت با کارشناسان، علت بی احتیاطی راکب موتور سیکلت بوده است.

   اسداللهی گفت: براساس این بررسی و مشورت ها، بی احتیاطی راکب باعث سقوط و واژگونی موتورسیکلت و آتش گرفتن آن و مجموعه محل برگزاری عملیات آکروباتیک بوده است.

  اسداللهی در عین حال تاکید کرد که نظریه نهایی در مورد حادثه توسط تیم های مربوطه در حال بررسی بوده و در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

  شهردار جهرم نیز یادآوری کرده که حدود 80 درصد از سازه ایجاد شده برای اجرای برنامه موتورسواری، چوبی بوده و همین امر در شعله ور شدن حریق اثرگذار است.

  اسداللهی خاطرنشان کرده است که این مجموعه اکروباتیک تحت قرار داد باشگاه ورزشی شهرداری بوده و مجوزهای لازم برای بازی های مربوطه را داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت حریق دیوار مرگ جهرم: بی احتیاطی موتور سوار

علت حریق دیوار مرگ جهرم: بی احتیاطی موتور سوار