مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 13:202023-07-23سياسي

پایگاه نماز جمعه خنثی کننده توطئه های دشمنان است


پایگاه نماز جمعه از ابتدای انقلاب تاکنون در دفع و خنثی کردن نقشه دشمنان بسیار مؤثر بوده و خنثی کننده توطئه های آنها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی ظهر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی گناوه اظهار داشت: ماهیت و فلسفه وجودی قیام و نهضت عاشورای داری سه رکن اساسی شامل عدم بیت آن حضرت با یزید بن معاویه و ظالمان، احیا امر به معروف و نهی از منکر و دعوت مردم کوفه بود.

امام جمعه گناوه افزود: امر به معروف و نهی از منکر است از فلسفه های قیام و نهضت عاشورا و از ارکان اساسی این نهضت است و امام حسین (ع) تمام هستی خود را درراه احیا این دو فریضه الهی در طبق اخلاص گذاشت و تقدیم کرد.

وی گفت: به تعبیر قرآن کریم ملاک و معیار امت اسلامی بر سایر امت ها 2 فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر است و اگر جامعه ای بخواهد جامعه پویا و بالنده باشد در سایه این دو فریضه مهم الهی میسر است.

وی ادامه داد: فاصله 50 سال ارتحال پیامبر اکرم (ص) تا حادثه خونبار عاشورا تمام معیارها، ارزش ها و سفارش های پیامبر و سیره ها و روش ها به فراموشی سپرده شده بود و لذا امام حسین (ع) برای اصلاح جامعه و احیای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه نماز جمعه خنثی کننده توطئه های دشمنان است

پایگاه نماز جمعه خنثی کننده توطئه های دشمنان است