مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 09:302023-08-10سياسي

باید تلاش کنیم حقایق را مانند روز برای مردم روشن کنیم


رییس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ضرورت تبیین، گفت: باید تلاش کنیم حقایق را مانند روز برای مردم روشن کنیم.

- ایسنا/همدان رییس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ضرورت تبیین، گفت: باید تلاش کنیم حقایق را مانند روز برای مردم روشن کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان، با بیان اینکه هنوز بار کمی از جهاد تبیین را به دوش کشیده ایم، اظهار کرد: ما بسیار بدهکار شهدا و خانواده آنها هستیم و باید رضایت رهبر انقلاب را گام به گام جلو ببریم.

قمی مطرح کرد: در ابتدا دنبال یک فرصت و مجال بودم که با حضور در استان همدان یک خداقوت برای برگزاری مراسم باشکوه 18 کیلومتری غدیر در این استان به مردم همدان بگویم.

وی با بیان اینکه عزاداری های باشکوه محرم وظایف ما را بسیار سنگین تر کرد، بابت این اتفاق بزرگ به مردم، علما، حکما، گروه های جهادی و مادحین خداقوت گفت.

قمی ضمن اشاره به خدمات حجت الاسلام نظیری، مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان، ابتدا از خانواده وی تشکر کرد و افزود: بسیار دشوار است که پدر خانواده برای مجاهدت روز و شب را بهم گره بزند و از روستایی به روستایی دیگر و از شهری به شهری دیگر برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید تلاش کنیم حقایق را مانند روز برای مردم روشن کنیم

باید تلاش کنیم حقایق را مانند روز برای مردم روشن کنیم