مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 20:452023-08-17اقتصادي

نحوه صدور مجوز نانوایی ها در همدان اصلاح می شود


معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان با بیان اینکه در بعضی نقاط شهر تراکم نانوایی و در بعضی مناطق کمبود نانوایی داریم گفت: طی چند دهه گذشته در توزیع و صدور مجوز نانوایی خوب عمل نشده و این روند باید اصلاح شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، اسدالله ربانی مهر امشب در کارگروه آرد و نان شهرستان همدان با اشاره به کاهش سهمیه آرد برخی از نانوایی ها اظهار کرد: کمیته ای تخصصی کاهش سهمیه آرد نانوایی ها را بررسی می کند که در صورت اشتباه سهمیه ها اصلاح خواهد شد تا نانوایی ها دچار مشکل نشوند.

  وی گفت: با توجه به فصل کشاورزی در روستاها کاهش آرد نانوایی های مسیر روستاها اصلاح می شود، در سطح شهر نیز باید سهمیه نانوایی های مسیر گردشگری بیشتر مورد توجه قرار گیرد و کاهش پیدا نکند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان با بیان اینکه بازرسی و نظارت از نانوایی ها بر اساس برنامه مشخص انجام می شود و با واحدهای متخلف برخورد خواهد شد افزود: نانوایی ها که قصد جابجایی دارند برای دریافت سهمیه آرد نانوایی باید با کارگروه آرد و نان هماهنگ باشند.

وی با بیان اینکه در بعضی نقاط شهر تراکم نانوایی و در بعضی مناطق شهر کمبود نانوایی داریم اظهار کرد: متاسفانه در چند دهه گذشته در صدور مجوز نانوایی ها خوب عمل نشده و این روند باید اصلاح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه صدور مجوز نانوایی ها در همدان اصلاح می شود

نحوه صدور مجوز نانوایی ها در همدان اصلاح می شود