مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 08:402023-07-31سياسي

آغاز ساخت زائرسرای اربعین مازندران در مرز مهران


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: ساخت محل اسکان برای زائران اربعین مازندران بسیار مهم است که با هماهنگی استانداری ایلام زمینی به مساحت حدود 3 هزار متر مربع در مرز مهران تحویل استان مازندران شده است و مجوز پروانه ساختمان نیز توسط استانداری صادر شد.

- ایسنا/مازندران سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: ساخت محل اسکان برای زائران اربعین مازندران بسیار مهم است که با هماهنگی استانداری ایلام زمینی به مساحت حدود 3 هزار متر مربع در مرز مهران تحویل استان مازندران شده است و مجوز پروانه ساختمان نیز توسط استانداری صادر شد.

احمد توکلی شامگاه یکشنبه 8 تیرماه در جلسه ستاد اربعین مازندران که در استانداری برگزارشد، از تحویل زمین در مرز مهران، در سال جاری خبر داد و افزود: بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران به عنوان مجری طرح معرفی و تا این لحظه عملیات اجرایی شامل خاک برداری اولیه انجام شد و عملیات پی نیز آغاز شده است.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران کل بنای این زائر سرا را 5 هزار و 600 متر مربع اعلام و تصریح کرد: این زائر سرا دارای محل اسکان، آشپزخانه صنعتی و ساختمان اداری دوطبقه به مساحت 240 متر مربع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساخت زائرسرای اربعین مازندران در مرز مهران

آغاز ساخت زائرسرای اربعین مازندران در مرز مهران