مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 15:352023-08-21اجتماعي

تدوین 46 برنامه مدیریت زیست بومی برای تالاب های کشور


کارشناس اداره تالاب های سازمان حفاظت محیط زیست از تدوین 46 برنامه مدیریت زیست بومی برای تالاب های کشور خبر داد و گفت: در راستای حفاظت از تالاب مدیریت مشارکتی با حضور تمام ذینفعانی که اقدامات و تصمیمات آنها روی تالاب تاثیرگذار است صورت گیرد و باید برنامه .

- ایسنا/گیلان کارشناس اداره تالاب های سازمان حفاظت محیط زیست از تدوین 46 برنامه مدیریت زیست بومی برای تالاب های کشور خبر داد و گفت: در راستای حفاظت از تالاب مدیریت مشارکتی با حضور تمام ذینفعانی که اقدامات و تصمیمات آنها روی تالاب تاثیرگذار است صورت گیرد و باید برنامه های مدیریت زیست بومی برای تالاب ها نوشته شود.

خان پور امروز در کارگاه تدوین برنامه مدیریت جامع زیست بومی تالاب بین المللی بوجاق که در کیاشهر برگزار شد، اظهار کرد: بخش مولد چرخه حیات از تالاب ها است و اگر تالاب را از دست بدهیم این مولد مهم را از دست خواهیم داد و همه خدمات اکوسیستمی که تالاب ها به ما ارائه می دهند را در همین جمله می توان خلاصه کرد.

وی گفت: این کارگاه که با حضور نمایندگان جوامع محلی، دستگاه های سیاسی و نمایندگان ارگان های دولتی که همه ذینفع تالاب هستند، یک دستاورد بزرگ برای تالاب محیط زیست محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین 46 برنامه مدیریت زیست بومی برای تالاب های کشور

تدوین 46 برنامه مدیریت زیست بومی برای تالاب های کشور