مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 21:502023-07-23سياسي

برپایی گردهمایی کودکان عاشورایی در اردبیل


همزمان با پنجمین روز ماه محرم، گردهمایی کودکان عاشورایی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل در موکب مرام قاسم در محله اسلام آباد این شهر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ملیحه ملک زاده فرد، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، امروز یکشنبه اول مرداد در این مراسم با اشاره به اینکه موکب مرام قاسم هیئتی متشکل از عزاداران کودک و نوجوان کانون استان است که از محرم امسال آغاز به فعالیت کرده است، گفت: اولین برنامه عزاداری این هیئت هم زمان با گردهمایی کودکان عاشورایی سراسر کشور با عنوان میهمانان کوچک امام حسین(ع) برگزار شد.

وی با بیان اینکه استقبال خوبی از مراسم انجام شد، اظهار کرد: قیام عاشورا پس از گذشت چندین سال با عزاداری هایی که با رونق خاصی برگزار می شود زنده نگه داشته شده است و برپایی این مجالس سوگواری با مشارکت کودکان و نوجوانان سبب تبیین آموزه های تربیتی، فرهنگی و اجتماعی واقعه کربلا در این نسل خواهد شد.

مدیر کل کانون استان اردبیل تصریح کرد: واقعه عاشورا به عنوان یک مکتب انسان ساز هویت شیعیان جهان اسلام به شمار می رود و نسل های جدید باید با پیام ها و درس های عبرت آموز این مکتب آشنا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی گردهمایی کودکان عاشورایی در اردبیل

برپایی گردهمایی کودکان عاشورایی در اردبیل