مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 11:002023-08-22فرهنگي

برخی استان خوزستان را فقط از جنبه های صنعتی و عمرانی می شناسند


متاسفانه برخی استان خوزستان را فقط از جنبه های صنعتی و عمرانی می شناسند اما چنین چیزی نیست زیرا استان خوزستان دارای بنیه و پشتوانه قوی ادبی است.

- ایسنا/خوزستان یک فعال فرهنگی می گوید: متاسفانه برخی استان خوزستان را فقط از جنبه های صنعتی و عمرانی می شناسند اما چنین چیزی نیست زیرا استان خوزستان دارای بنیه و پشتوانه قوی ادبی است.

رضا کیانی در گفت وگو با ایسنا، گفت: هم اکنون سرمایه های اجتماعی کارآمد بسیاری در حوزه فرهنگ، هنر، میراث فرهنگی گردشگری، صنایع دستی، ادبیات و رسانه خوزستان دارد.

او متذکر شد: اگر قرار است به مساله فرهنگ و هنر پرداخته شود باید مقوله نقد نیز به عنوان یکی از ارکان اساسی مورد اهتمام جدی قرار بگیرد.

نقد کتاب، نقد شعر، نقد نمایشنامه، نقد فیلم و.

بی تردید در آینده منجر به ارایه آثار ادبی بهتری خواهد شد.

این نویسنده ادامه داد: با توجه به این که موارد ذکر شده در افکار عمومی جایگاه و اهمیت ویژه ای دارند یکی از مولفه های توسعه جامعه توجه به این امور است که در صورت توجه جامعه را با نوعی سرزندگی مواجه می کند و فضای فکری را تلطیف می دهد.

وی تاکید کرد: بی تردید در این وادی اطلاع رسانی در مقوله فرهنگ، هنر، ادبیات، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی باید در زمره ضروریات فضای رسانه ای قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی استان خوزستان را فقط از جنبه های صنعتی و عمرانی می شناسند

برخی استان خوزستان را فقط از جنبه های صنعتی و عمرانی می شناسند