مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 08:452023-08-16اقتصادي

70 میلیارد تومان به پروژه های اربعین در حوزه راهداری کردستان اختصاص می یابد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: در دیدار اخیر استاندار کردستان با رییس سازمان راهداری کشور و رایزنی های صورت گرفته مقرر شده، - فرزاد حسنی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به اینکه مرز باشماق مریوان برای دومین سال متوالی به عنوان مرز هدف برای تردد زائران اربعین تعیین شده است، اظهار داشت: این موضوع سال گذشته یک هفته قبل از آغاز پیاده روی به استان اعلام شد که با همکاری خوب مدیران استان اقدامات مناسبی در خصوص آماده سازی مرز صورت گرفت.

وی با تاکید بر اینکه در سال جاری تلاش کرده ایم زیرساخت های مرز شرایط بهتری داشته باشد، افزود: از دو ماه گذشته جلسات کمیته های زیرساخت و کمیته حمل و نقل راهداری به صورت مستمر تشکیل شده که مصوبات مختلف نیز داشت.

حسنی، هماهنگی با واحد اتوبوسرانی برای انتقال زائران از مریوان به مرز باشماق، تامین سوخت ناوگان حمل و نقل عمومی، تامین کننده تردد زوار اربعین  در محورها را از جمله مواردی عنوان کرد که در کمیته ها مورد بررسی قرار گرفتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان با بیان اینکه خوشبختانه سال گذشته محور ترددی مرز باشماق جزو محورهای کم حادثه بود، افزود: در سال جاری نیز برای نگهداری و ایمنی جاده ها شامل خط کشی و نیوجرسی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 میلیارد تومان به پروژه های اربعین در حوزه راهداری کردستان اختصاص می یابد

70 میلیارد تومان به پروژه های اربعین در حوزه راهداری کردستان اختصاص می یابد