مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 21:302023-08-05اجتماعي

کمبودجدی فضای آموزشی در گرگان/ گرگان محرومترین شهرگلستان است


رییس آموزش و پرورش شهرستان گرگان از کمبود جدی فضای آموزشی در این شهرستان خبر داد و گفت: گرگان در بحث فضای آموزشی محروم ترین شهر استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن مدرس زاده، شامگاه شنبه در یکصد و پنجاهمین جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر گرگان خواستار توجه جدی مدیریت شهری به تأمین فضای آموزشی شهرستان شد و اظهار کرد: درحال حاضر کمبود فضای آموزشی مشکلات زیادی ایجاد کرده است.

رییس آموزش و پرورش شهرستان گرگان افزود: با وجود مطابه گری خانواده ها، دانش آموزش و آموزش و پرورش و به رغم مصوبات شورا برای ایجاد فضای آموزشی در افق 1403 هنوز ترتیب اثری به رفع این مشکل داده نشده است.

وی با بیان اینکه در شهرستان گرگان 103 کلاس درس کم داریم، افزود: به عبارتی باید 10 مدرسه در این شهرستان ساخته شود تا مشکل نیاز فضای آموزشی مرتفع شود.

مدرس زاده ضمن یادآوری این نکته که کمبود فضای آموزشی اغلب در مناطق جنوب و جنوب غربی گرگان محسوس است، اظهار کرد: در صورت تصویب ساخت مدرسه در این مناطق، نباید نگاه های سلیقه ای منجر به ساخت مدرسه در مکانی به جز این نقاط شود.

رییس آموزش و پرورش شهرستان گرگان ضمن یادآوری این نکته که از عدالت 68 محور ناهار خوران به بعد، مدرسه دولتی برای هیچیک از مقاطع تحصیلی نیست، اضافه کرد: به طور قطع توسعه فضای شهری در بخش ساخت و ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبودجدی فضای آموزشی در گرگان/ گرگان محرومترین شهرگلستان است

کمبودجدی فضای آموزشی در گرگان/ گرگان محرومترین شهرگلستان است