مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 10:002023-08-19سياسي

سردار حاجی زاده: ابرقدرت ها از ایران درخواست خرید تجهیزات دفاعی دارند


فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز ابرقدرت ها که روزی ما با چند واسطه هم نمی توانستیم با آن ها صحبت کنیم درخواست خرید تجهیزات پیشرفته و پدافندی از ما دارند.

- سردار سرتیپ پاسدار امیر علی حاجی زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان سپاه با اشاره به قدرت موشکی و پهپادی این نیرو، تولید قدرت در سپاه را عنایت خدای متعال توصیف و تأکید کرد: تلاش می کنیم تا قدرت موشکی و پهپادی خود را هر چه بیشتر ارتقا دهیم.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه با مقایسه توان دفاعی ایران اسلامی در دوران جنگ تحمیلی با مقطع کنونی گفت: یک روز دشمن در موضع آفندی بود و ما نگران پدافند بودیم؛  اما امروز ما در موضع آفندی هستیم و دشمنان ما به دنبال تکمیل شبکه پدافندی خود هستند.

وی افزود: امروز ابرقدرت ها که روزی ما با چند واسطه هم نمی توانستیم با آنها صحبت کنیم درخواست خرید تجهیزات پیشرفته و پدافندی از ما دارند.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه خاطرنشان کرد: امروز غرب به سرکردگی آمریکا و هم پیمانانش به مثابه دوتیغه قیچی عمل می کنند و قصد ضربه زدن به اقتصاد ما را دارند؛ از این رو  ما باید تلاش کنیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار حاجی زاده: ابرقدرت ها از ایران درخواست خرید تجهیزات دفاعی دارند

سردار حاجی زاده: ابرقدرت ها از ایران درخواست خرید تجهیزات دفاعی دارند