مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 15:352023-08-01بين الملل

تمرد از خدمت نظامی به یگان های زمینی ارتش رژیم صهیونیستی رسید


یک روزنامه عبری زبان نوشت، جمعی از نیروهای ذخیره در تیپ پیاده نظام ارتش در اعتراض به اصلاحات قضایی، از خدمت در ارتش امتناع کردند؛ اما نکته جالب ماجرا آنجا است که ارتش رژیم صهیونیستی فراخوان آنها را لغو کرد تا مدعی شود که این پدیده در یگان های نظامی وجود ندارد.

- یک روزنامه عبری زبان نوشت، جمعی از نیروهای ذخیره در تیپ پیاده نظام ارتش در اعتراض به اصلاحات قضایی، از خدمت در ارتش امتناع کردند؛ اما نکته جالب ماجرا آنجا است که ارتش رژیم صهیونیستی فراخوان آنها را لغو کرد تا مدعی شود که این پدیده در یگان های نظامی وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، روزنامه عبری زبان هاآرتص امروز سه شنبه نوشت، جمعی از نیروهای ذخیره در تیپ پیاده نظام در اعتراض به اصلاحات قضایی از خدمت در ارتش امتناع کردند و در ادامه آنها هشدارهایی درباره لغو حکم پیوستن خود به ارتش را دریافت کردند.

هاآرتص در ادامه نوشت، با وجود اینکه تمرینی که آنها برایش دعوت شدند، طبق برنامه برگزار شد، شبه نظامیان احتمال دادند که حکم های یاد شده لغو شوند تا نام آنها به عنوان افرادی که از خدمت سرباز زدند، ثبت نشود و بتوان اینگونه بازتاب داد که این پدیده ضعیف و محدود است و به این ترتیب از پیوستن نیروهای بیشتر به آن جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرد از خدمت نظامی به یگان های زمینی ارتش رژیم صهیونیستی رسید

تمرد از خدمت نظامی به یگان های زمینی ارتش رژیم صهیونیستی رسید