مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 15:302023-08-14سياسي

رعایت انصاف و عدالت محور اصلی دستگاه قضایی در انتخابات 1402


رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه قضایی با هیچ کسی تعارف ندارد و رعایت انصاف و عدالت محور اصلی کار ماست و با متخلفین به شدت برخورد می کنیم.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه قضایی با هیچ کسی تعارف ندارد و رعایت انصاف و عدالت محور اصلی کار ماست و با متخلفین به شدت برخورد می کنیم.

محبوب افراسیابی در نخستین نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی استان که در دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، با بیان اینکه کاندیداها باید اخلاق و تقوای سیاسی را رعایت کنند، افزود: ان شاءالله یک انتخابات پرشور و از درجه سلامت بسیار ایمن تر و با امنیت و مشارکت بالاتر برگزار کنیم که این هم نیازمند حضور همه مردم و مسئولان استانی است.

وی اظهارکرد: یکی از عوامل مؤثر در توسعه یافتگی، توسعه سیاسی می باشد و عوامل بسیار مهم در توسعه سیاسی تکیه بر آرای مردم می باشد که هرچه سطح مشارکت و دخالت مردم در تصمیم گیری های اساسی بیشتر باشد، ما یک جامعه ایده آل خواهیم داشت.

رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: یکی از شاخصه های تحقق دینی و اسلامی، پیشرفت مردم سالاری دینی و توسعه سیاسی است که باید به مردم اجازه بدهیم که در سرنوشت خودشان دخالت داشته و مشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت انصاف و عدالت محور اصلی دستگاه قضایی در انتخابات 1402

رعایت انصاف و عدالت محور اصلی دستگاه قضایی در انتخابات 1402