مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 16:102023-08-02بين الملل

آیا ترامپ روانه زندان می شود؟


رییس جمهور سابق آمریکا در حالی نامزد پیشتاز حزبش برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 است که با 78 اتهام در سه پرونده جنایی مواجه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا با اتهامات جنایی جدید بعد از متهم شدن به توطئه برای سرنگونی انتخابات 2020 روبرو شده است.

او قرار است پنجشنبه (سوم مرداد) در دادگاهی در واشنگتن برای آغاز محاکمه حاضر شود؛ محاکمه ای که جک اسمیت بازپرس ویژه قول داده سریع انجام شود.

  پایگاه اینترنتی روزنامه انگلیسی آی The i با ذکر این مقدمه به برخی ابهامات در خصوص آینده سیاسی ترامپ با توجه به پرونده های مطرح علیه او پاسخ داده است.

طبق این گزارش، رییس جمهور سابق آمریکا در مجموع با 78 اتهام در سه پرونده جنایی جداگانه مواجه است که علاوه بر پرونده حمله به کنگره آمریکا در ششم ژانویه، شامل تحقیق درباره نگهداری اسناد طبقه بندی شده بعد از ترک کاخ سفید و پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم های مستهجن پیش از انتخابات سال 2016 است.

  با وجود این پرونده ها ترامپ همچنان در نظرسنجی های انتخاباتی در مقابل سایر نامزدهای جمهوری خواه برای کسب نامزدی این حزب در انتخابات 2024 پیشتاز است.

 طبق نتایج یک نظرسنجی جدید که دوشنبه منتشر شد، ترامپ با کسب برتری 37 درصدی بر نزدیک ترین رقیبش، ران دسانتیس همچنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا ترامپ روانه زندان می شود؟

آیا ترامپ روانه زندان می شود؟