مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 15:102023-07-28سياسي

عزاداری ها بعد از عاشورا تداوم داشته باشد


امیدواریم جلسات پرشور عزاداری بعد از عاشورا نیز تداوم داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری امام جمعه اردستان ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این شهرستان اظهار داشت: در شهرستان اردستان مردم برای عزای سیدالشهدا به خوبی عزاداری کرده و سنگ تمام گذاشتند، هرچند این موضوع برای عده ای خوشایند نبوده و به مظاهر عزاداری حمله می کنند همچنین برخی دشمنان داخلی و خارجی موضوعاتی همچون مشکی نپوشیدن و نظایر این ها را مطرح می کنند.

وی افزود: شاهد هستیم که بیش از پیش نشانه های عزاداری برای امام حسین(ع) گیرا و پر رونق شده است و امیدواریم که جلسات پرشور عزاداری بعد از عاشورا نیز تداوم داشته باشد و عزاداری از عاشورا به بعد تازه شروع می شود.

دهشیری خاطرنشان کرد: توصیه می شود که روضه های خانگی و مجالس کوچک را فراموش نکنیم و سعی شود این مراسم ها برگزار شود همچنین تشریفاتی نیز نباشد، در این مجالس احادیث اهل بیت برای مردم بیان شود.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: در یک هفته اخیر تاکنون چندین نفر از نیروهای فراجا در مبارزه با اشرار و قاچاقچیان به شهادت رسیدند و این افراد نیز دارای همسر و فرزند بودند اما در خصوص شهادت این افراد، هیچ صدایی از طرفداران حقوق بشر در نمی آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزاداری ها بعد از عاشورا تداوم داشته باشد

عزاداری ها بعد از عاشورا تداوم داشته باشد