استراتژی تبلیغاتی شرکت داخلی برای ترویج موسیقی مستهجن+فیلماخیرا آهنگی با عنوان دافی سورپرایز با محتوای نامناسب در فضای مجازی به صورت گسترده منتشر شده است. مدیربازاریابی برند دافی در مصاحبه ای اذعان کرد که این آهنگ سفارشی ساخته شده و بخشی از یک کمپین تبلیغاتی است. - اذعان به ساخت کلیپ بیلبورد های دافی توسط تیم بازاریابی این برند تبلیغات مستهجن با مخاطب کودک و نوجوان مشخص شدن ارتباط این آهنگ با تبلیغات برند دافی واکنش های زیادی را در پی داشت. محمد سرشار فعال حوزه کودک و نوجوان در توییتی نوشته بود: شرکت سیلانه سبز به مدیریت مازن حریری، کمپین تبلیغاتی دستمال مرطوب دافی را به راه انداخته و با استفاده از ترانه مستهجن دافی سورپرایز رسما هم دختران نوجوان زیر سن قانونی را به مصرف مواد مخدر، مشروبات الکلی و روابط غیراخلاقی تشویق می کند و هم به شکل گسترده، کشف حجاب را ترویج می کند. بیچاره فرهنگی که تن نحیفش گرفتار این انگل ها شده که برای فروش بیشتر چند دستمال، سلامت تن و روان نوجوانان این سرزمین را حراج می کنند؛ و بیچاره تر فرهنگی که حاکمانش در برابر مفسدان گردن کلفت، رحماء و در برابر مردم کوچه و بازار، اشداء هستند. برند دافی یکی از برند های زیر مجموعه هلدینگ سیلانه سبز ورود BBC به ماجرای دافی واکنش ها به این کمپین تبلیغاتی پای به بی بی سی فارسی هم به این موضوع بازکرد. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |