مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 21:202023-07-25اجتماعي

آمادگی 100 آمبولانس در استان ایلام جهت خدمت رسانی به زائران حسینی


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه ایلام گفت: امسال 100 آمبولانس، 12 اتولانس, 12 موتولانس و 4 بالگرد از سوی استان های معین در استان ایلام در جهت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی حاضر خواهند شد.

- دکترصیدنور علیمرادی رییس اورژانس پیش بیمارستانی ومدیرحوادث دانشگاه ایلام عصر سه شنبه درگفت وگوبا خبرنگار خبرگزاری فارس درایلام گفت: امسال 100 آمبولانس، 12 اتولانس (اتوبوس آمبولانس)، 12 موتولانس (موتور آمبولانس) و 4 بالگرد از سوی استان های معین در استان ایلام  در جهت خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی حاضر خواهند شد.

وی افزود: با توجه به حجم بالای زوار در ایام منتهی به اربعین حسینی   مدیریت نیروهای درمانی و بهداشتی در این ایام از اهمیت بالایی برخوردار است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی ومدیرحوادث دانشگاه ایلام ادامه داد: با داشتن تعداد نیروهایی که از دانشگاه های علوم پزشکی کشور در استان ایلام حاضر خواهند شد، می توان در پشتیبانی و فراهم کردن تجهیزات و امکانات لازم در ایام اربعین موثر واقع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام : استان ایلام نیز با 49 آمبولانس 2 اتولانس و یک موتولانس به زائران خدمات ارائه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 100 آمبولانس در استان ایلام جهت خدمت رسانی به زائران حسینی

آمادگی 100 آمبولانس در استان ایلام جهت خدمت رسانی به زائران حسینی