مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 09:502023-07-25ورزشي

حل مشکلات معلولان با خلاء قانونی رو به رو است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: قانون جامع حمایت از معلولان، قانون جامعی است اما باز هم برای حل مشکلات معلولین خلأ قانونی داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد رضا طالبی صبح سه شنبه در کارگروه فرهنگی، اجتماعی، سلامت زنان و خانواده که با موضوع بررسی مسائل و مشکلات معلولین خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار کرد: امام رضا (ع) فرمودند خداوند برای دردمندان و معلولان جایگاه رفیعی در بهشت قرار داده است.

معاون استاندار با اشاره به اینکه فرد معلول و خانواده اش با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند، افزود: شاید احساس بخشی از این افراد این باشد که در جامعه نادیده گرفته می شوند و این احساس تا وقتی ادامه دارد که بر مشکلات خود فائق نیامده باشند.

معلولیت با عدالت خدا در تضاد نیست طالبی با بیان اینکه معلولیت برخی افراد با عدالت خداوند در تضاد نیست، تصریح کرد: در تحقیقات ثابت شده اگر چنانچه یکی از اعضای بدن نارسایی داشته باشد براساس عدالت خداوندی سایر اعضای بدنش از توانمندی های بیشتری نسبت به افراد سالم برخوردار می شود.

معاون استاندار خاطرنشان کرد: بسیاری از معلولان در رشته های مختلف تحصیلی دارای شرایط و اکتساب درجات بالایی هستند یا در رشته های ورزشی در سطح جهانی مدال آورند در نتیجه اگر چه بخشی از بدن آنان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات معلولان با خلاء قانونی رو به رو است

حل مشکلات معلولان با خلاء قانونی رو به رو است