مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 14:202023-08-19ورزشي

البرز باید به جایگاه واقعی خود در بدنسازی و پرورش اندام برسد


سرپرست هیأت بدنسازی و پرورش اندام البرز با اشاره به ظرفیت بسیار خوب استان در زمینه ورزش قهرمانی پرورش اندام و بدنسازی گفت: البرز باید به جایگاه واقعی خود در این رشته برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر بیات ظهر شنبه در دیدار با جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان رشته بدنسازی و پرورش اندام استان البرز که در محل این هیأت برگزار شد، اظهار داشت: استان البرز مهد رشته پرورش اندام و بدنسازی کشور است.

وی افزود: قهرمانان بزرگ و شاخصی از این استان در کشور و جهان مطرح هستند.

سرپرست هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان البرز با بیان اینکه در چند سال گذشته استان های دیگر گوی سبقت را از البرز ربوده اند، تصریح کرد: تعداد زیادی از جوانان در رده های مختلف می تواند برای این استان افتخارآفرینی کنند و البرز باید به جایگاه گذشته خود در این بخش برگردد.

وی با بیان اینکه امروز ورزش پرورش اندام و بدنسازی در البرز مورد استقبال بسیاری از شهروندان است، ادامه داد: باشگاه های زیادی در این استان در حال فعالیت هستند و این بخش اشتغال زایی مناسبی دارد، البته باید بیشتر مود توجه قرار گیرد.

بیات با بیان اینکه ایجاد زیر ساخت مناسب و تربیت نیرو با استفاده از دانش اساتید برجسته استان و حتی ملی به برگشت البرز به جایگاه واقعی خود بسیار کمک می کند، عنوان کرد: ظرفیت صنعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز باید به جایگاه واقعی خود در بدنسازی و پرورش اندام برسد

البرز باید به جایگاه واقعی خود در بدنسازی و پرورش اندام برسد