مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-14ورزشي

سود 83 میلیاردی بازیکن پرسپولیس از واردات خودرو


حدود 83 میلیارد تومان سود ناشی از رانتی که دولت به اعضای تیم ملی فوتبال در جام جهانی برای باخت سنگین به انگلیس و شکست مقابل آمریکا داده است!! - قیمت گذاری و فروش خودروهای وارداتی فوتبالیست ها در بازار آزاد داخلی شروع شده و ارقام فوق نجومی برای آن اعلان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ کم تر از دو ماه پیش بود که اولین سری از خودروهای واردشده توسط فوتبالیست های تیم ملی وارد گمرک کشور شد و سر و صدای زیادی به پا کرد.

بسیاری از مردم در واکنش به این خبر اظهار ناراحتی کردند و نه تنها این جایزه را حق فوتبالیست ها نمی دانستند، بلکه گله مند بودند که چرا مردم عادی نمی توانند از وجود خودروهای وارداتی ارزان بهره مند شوند.

اکنون خودروهای این بازیکنان، که دیرتر از وارداتی های مردم ثبت سفارش شدند و از طرفی دیگر دیرتر نیز به گمرک ایران رسیدند، پروسه ترخیص و کسب استاندارد بسیار سریعی را طی کردند.

این در حالی است که بسیاری از ثبت نام کنندگان خودروهای وارداتی از اسفند پارسال تا حالا 500 میلیون بلوکه کرده اند و هنوز هم نه مشخص است خودروی شان با چه قیمتی به دست شان می رسد و هم این که اصلاً خودرو به آن ها تحویل می دهند یا نه.

با وجود گله مندی حدود 30 هزار نفر از کسانی که خودروهای وارداتی را پیش خرید کرده اند و حدود 1100 نفر از متقاضیان خرید چانگان های CS35


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سود 83 میلیاردی بازیکن پرسپولیس از واردات خودرو

سود 83 میلیاردی بازیکن پرسپولیس از واردات خودرو