مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 15:102023-08-14اجتماعي

موکب های اربعین کرمانشاه در نقاط ایمن مستقر خواهند شد


رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن ایام اربعین، گفت: موکب های اربعین کرمانشاه در نقاط ایمن مستقر خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ کیخسرو دستغیب اظهار کرد: در چند ماه گذشته بازدیدهای میدانی مشترک با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و فرمانداری ها انجام و نواقص موجود شناسایی و با هدف سفر ایمن و سهولت در تردد زائران رفع نواقص در حال انجام است.

وی ادامه داد: ایمن سازی تقاطع های هم سطح، خط کشی، افزایش علائم و تابلوها، لکه گیری، ایمن سازی پل ها و پرتگاه ها، ارتقا روشنایی بزرگراه ها، تعمیر و نصب جداکننده های فیزیکی، تسطیح شانه راه ها، نمایان سازی نقاط مستعد حادثه از اقدامات در حال اجرا است.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: ابلاغ به ستاد بازسازی عتبات عالیات برای برپایی موکب ها در نقاط ایمن و بی خطر در جاده ها و نیز بهبود کیفیت مجتمع های بین راهی برای توقف و استفاده زائران از خدمات و امکانات آنان و رفع خستگی نیز در دست انجام است.

دستغیب اضافه کرد: افزایش ظرفیت پارکینگ های ویژه زائران در کمربندی شهر قصرشیرین و انتقال سریع آنان از این پارکینگ ها به سمت مرز توسط وسایل نقلیه عمومی از دیگر هماهنگی های به عمل آمده پلیس راه استان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب های اربعین کرمانشاه در نقاط ایمن مستقر خواهند شد

موکب های اربعین کرمانشاه در نقاط ایمن مستقر خواهند شد