مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 07:202023-08-20اجتماعي

احساس مسئولیتی که سفره زنان سرپرست خانوار را رنگین تر کرد


یک بانوی کارآفرین زاهدانی با همت والای خود توانست با مهارت آموزی و آموزش صنایع دستی زمینه اشتغال 600 نفر از زنان حاشیه نشین را فراهم کند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان یک بانوی کارآفرین زاهدانی با همت والای خود توانست با مهارت آموزی و آموزش صنایع دستی زمینه اشتغال 600 نفر از زنان حاشیه نشین را فراهم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ آبادی و آبادانی محدود به مرز و منطقه نیست، این رسالت خیلی از سازمان های مردم نهاد است نهادهای مردمی که از دل مردم روییده و در تلاش هستند آنچه از مردم می گیرند را به دست مردم برسانند.

در این راستا زیر آسمان این شهر زنانی هستند که بدون هیچ چشم داشتی، مردانه برای امرار معاش و ایجاد اشتغال زنان و دختران ایستادگی کرده و با تمام توان آستین همت بالا زده تا با آموزش هنرهای صنایع دستی گامی در تامین معیشت هم نوعان خود بردارند.

زنانی که رشته زندگیشان به تارو پود هنرهای صنایع دستی گره خورده و برای اینکه بتوانند چرخ زندگیشان را بچرخانند کمر همت بسته اند، این افراد زنان سرپرست خانوار هستند که علیرغم مشکلات زیاد و با دست های خالی، برای هزاران نفر از زنان بی بضاعت حاشیه نشین و سرپرست خانوار شغل ایجاد کرده اند.

زنانی که خود مهارت های آموزشی را از دامن مادران و مادربزرگان یاد گرفته و برای اینکه غبار فراموشی از این میراث گران به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احساس مسئولیتی که سفره زنان سرپرست خانوار را رنگین تر کرد

احساس مسئولیتی که سفره زنان سرپرست خانوار را رنگین تر کرد