مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 12:002023-08-15اقتصادي

آب مایه حیات است، نه جاروی حیاط


آب مایه حیات است، جمله ای که از همان کلاس اول ابتدایی ملکه ذهن مان کرده اند اما بهمان یاد نداده اند که چطور از مایه حیات مراقبت کنیم تا به آب جاری در حیاط نشود.

- خبرگزاری فارس_تبریز؛ کتایون حمیدی: این روزها شاید در شهر شما هم موضوع قطعی آب به ترند اول مکالمات روزانه شهری تبدیل شده است، برای ما تبریزی ها که اینجوری است؛ یعنی یهو می بینی همانا که یک شبانه روز آب منطقه ای قطع می شود، در مقابل همانا صدای اهالی بلند شده و  هرچه لعنت و نفرین  در سینه دارند را می فرستند سمت آقای اداره آب.

خُب با این که آقای اداره آب کیست و چقدر در کمبود آب و مصرف آب سهیم بوده است کاری ندارم زیرا همین چند روز پیش بود که وسط چله تابستان و دقیقا زمانی که آفتاب فرق سرم را نشانه گرفته بود، ابرهای سیاه، ابرهای سفید پشمکی را محاصره کردند و آسمان آبی رنگ تبدیل به آسمان تیره رنگ شد! من هم از شانش داشتم می رفتم به یک جلسه نشست خبری مربوط به آب و با دیدن این وضع تَهِ دلم یک آخ جونی گفتم که بَه! سئوالم از آقای اداره آب را پیدا کردم و الآن حسابی می شورمش و میگذارمش کنار که ای آقا! ما حتی باران وسط تابستان داریم اما شما آب ها را قطع می کنید؟ حال وخیم آب تبریز پیرِ همین فکر و سئوال های دهان پُر کن بودم که آقای مدیرکل از وضعیت وخیم سدها و حال بد آب تبریز برایمان گفت، آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب مایه حیات است، نه جاروی حیاط

آب مایه حیات است، نه جاروی حیاط