مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 09:402023-08-21سياسي

وزیر کشور: اگر شهدا نبودند، امروز راه کربلا و نجف بسته بود


وزیر کشور با بیان اینکه اگر شهدا به ویژه شهید حاج قاسم و ابومهدی المهندس نبودند، راه کربلا و نجف بسته بود و اکنون این مسیر باز نبود، گفت: بزرگ ترین حرکت جریان اسلامی به برکت وجود این شهدای بزرگوار راه افتاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، جلسه تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم و امنیت امروز در جلسه ستاد مرکزی اربعین با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور برگزار شد.

بزرگ ترین حرکت جریان اسلامی به برکت شهدا راه افتاد در این جلسه وزیر کشور با اشاره به اینکه جامعه ما زنده است چون یاد شهدا زنده است، گفت: جامعه ما بالنده است چون خانواده شهدا را داریم.

خدا را شکر می کنیم که از این نعمت ها برخورداریم و در پناه کاروان حسینی ها، اکنون قافله شهدای انقلاب اسلامی و شهدای حرم و مدافعان امنیت، ادامه دهنده مسیر کاروان سیدالشهدا علیه السلام هستند.

وی با بیان اینکه به تعبیر شهید قاسم سلیمانی که فرمود جمهوری اسلامی حرم است، فردی که شهید امنیت است، شهید مدافع حرم هم به شمار می رود، افزود: اگر شهدا به ویژه  شهید حاج قاسم و ابومهدی المهندس نبودند، راه کربلا و نجف بسته بود و اکنون این مسیر باز نبود.

بزرگ ترین حرکت جریان اسلامی به برکت وجود این شهدای بزرگوار راه افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: اگر شهدا نبودند، امروز راه کربلا و نجف بسته بود

وزیر کشور: اگر شهدا نبودند، امروز راه کربلا و نجف بسته بود