مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 09:012023-07-23سياسي

مرزهای کشور از امنیت مطلوبی برخوردار هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سردار قاسم رضایی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی نمایند ولی فقیه و امام جمعه شهرستان خرم آباد با اشاره به اینکه کشور ایران اسلامی بحول و قوه الهی در امنیت مطلوبی قرار دارد، گفت: بحمدالله مرزهای کشور بجز در مواردی که حل و فصل شده است از امنیتی مطلوب برخوردار هستند.

وی افزود: محدود بحث هایی در خصوص موادمخدر و قاچاق را در مرزهای خشکی و دریایی از جمله جنوب داریم که به امید خداوند متعال با تلاش پلیس و ماموران امنیتی ساماندهی شده و خواهد شد.

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور گفت: بحث سرقت که مطالبات جدی مردم است بصورت بویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و بحث قاچاق و خرید و فروش سلاح و مهمات که ایجاد ناامنی می کند را داریم که در اولویت کاری کارکنان انتظامی قرار دارد.

این مقام ارشد انتظامی کشور خاطرنشان کرد: بحث روز که خیلی جدی و مهم است بحث حجاب و عفاف است که بصورت جدی در حال پیگیری و در دستور کار پلیس و دیگر مسئولان قرار دارد و در جلسات مکرر با رییس محترم جمهور و دیگر مسئولان با پیگیرهای لازم در خصوص محله های مختلف مد نظر قرار گرفته است.

سردار رضایی افزود: پلیس با حمایت و پشتیبانی نمایندگان محترم ولی فقیه، علماء و روحانیون و دیگر مسئولان کشور انشاءالله امنیت خوبی در کشور برقر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزهای کشور از امنیت مطلوبی برخوردار هستند

مرزهای کشور از امنیت مطلوبی برخوردار هستند