مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 22:452023-08-19حوادث

پیکر پاک شهید سعید پویان در مسجدسلیمان و باغملک تشییع می شود


معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: آیین تشییع پیکر گلگون کفن شهید نظم و امنیت سعید پویان در شهرستان های مسجدسلیمان و باغملک برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، صبح امروز شنبه 28 مردادماه سال 1402 ماموران انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در اجرای حکم قضایی جهت دستگیری سارق مسلح به محل اختفای او اعزام شدند.

در این عملیات سارق به محض مشاهده پلیس اقدام به تیراندازی کرد که استواریکم سعید پویان بر اثر اصابت گلوله مجروح و به بیمارستان منتقل شد که به دلیل شدت جراحات وارده لحظاتی پیش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

آیین تشییع پیکر پاک و مطهر شهید سعید پویان در شهرستان های مسجدسلیمان و باغملک برگزار می شود.

در همین ارتباط سرهنگ حکیم عبداللهی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان اظهار کرد: آیین تشییع پیکر گلگون کفن شهید نظم و امنیت سعید پویان در شهرستان های مسجدسلیمان و باغملک برگزار می شود.

وی افزود: مراسم تشییع پیکر مطهر شهید نظم و امنیت ستوان سوم سعید پویان در روز یکشنبه مورخ 29 مرداد ماه ساعت 9 صبح در مسجد جامع نمره یک واقع در شهرستان مسجدسلیمان برگزار می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان بیان کرد: مراسم خاکسپاری نیز روز دوشنبه مورخه 30 مردادماه در شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر پاک شهید سعید پویان در مسجدسلیمان و باغملک تشییع می شود

پیکر پاک شهید سعید پویان در مسجدسلیمان و باغملک تشییع می شود