مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 14:552023-08-06ورزشي

میزبانی اردبیل از مسابقات ورزش دانش آموزی شایسته است


رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی گفت: میزبانی استان اردبیل از مسابقات ورزشی دانش آموزان در دو رشته فوتسال و والیبال شایسته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین بابویی ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر و پسر کشور در دو رشته والیبال و فوتسال در استان اردبیل اظهار کرد: تربیت بدنی و ورزش و فعالیت های جسمانی به ویژه جشنواره ها و مسابقات ورزشی دانش آموزی به عنوان کارگاه عظیم تعلیم و تربیت ابزاری مؤثر در مسیر رشد ارزش های اخلاقی سلامت و فرهنگ صلح و دوستی است.

وی با اشاره به تقویت مدارس دوستدار و حامی تربیت بدنی و ورزش خاطرنشان کرد: مدارس دوستدار و حامی تربیت بدنی و ورزش مدارسی پرتلاش پر نشاط و زنده خواهد بود و مدارس امروز ما به این طراوت و نشاط نیازمند است.

رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی نقش بی بدیل تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی در یادگیری، علم آموزی، شادابی و نشاط مدارس را یادآور شد و بیان کرد: ارتقای سلامت جسمی و روحی دانش آموزان و معلمان امری ضروری و واجب است و باید نسبت به توسعه همه جانبه جشنواره و مسابقات ورزشی که عاملی انگیزش بخش در بین معلمان و دانش آموزان است، اهتمامی جدی صورت گیرد.

بابویی حضور مستمر کلیه مخاطبان در فضای ورزش و تربیتی را در تقویت بیش از پیش نظام استعدادیابی در ورزش دانش آموزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی اردبیل از مسابقات ورزش دانش آموزی شایسته است

میزبانی اردبیل از مسابقات ورزش دانش آموزی شایسته است