مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 16:252023-07-30اقتصادي

افزایش 63 درصدی مبادلات ریلی کالا با کشور آذربایجان


مدیرکل راه آهن شمال2 از افزایش 63 درصدی مبادلات ریلی کالا با کشور آذربایجان خبر داد و گفت: در چهار ماه نخست سال جاری بیش از 68 هزار تن کالا از پایانه ریلی آستارا صادر شده است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل راه آهن شمال2 از افزایش 63 درصدی مبادلات ریلی کالا با کشور آذربایجان خبر داد و گفت: در چهار ماه نخست سال جاری بیش از 68 هزار تن کالا از پایانه ریلی آستارا صادر شده است.

غلامحسین ولدی در گفت وگو با خبرنگاران، ضمن تشریح عملکرد چهار ماهه صادرات، واردات و ترانزیت بار در پایانه مرزی آستارا، اظهار کرد: تا ابتدای مردادماه سال جاری قریب به 226 هزار تن کالا در پایانه ریلی آستارا با کشور همجوار آذربایجان مبادله شده که نسبت به رقم 138 هزار و 530 تن در مدت مشابه سال گذشته، بیش از 63 درصد رشد را نشان می دهد.

وی میزان واردات ریلی کالا را در چهار ماهه امسال را 69 هزار و 455 تن عنوان کرد و افزود: این رقم نسبت به عدد 32 هزار و 420 تن در مدت مشابه سال گذشته، حدود 114 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راه آهن شمال2 تصریح کرد: در چهار ماه نخست سال جاری بیش از 68 هزار تن کالا از پایانه ریلی آستارا صادر شده و حدود 88 هزار تن کالا نیز ترانزیت گردیده است.

ولدی، مرکبات، سیمان، مواد شیمیایی، کاشی و مواد غذایی را عمده کالاهای صادراتی دانست که از طریق این خط ریلی به کشور آذربایجان حمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 63 درصدی مبادلات ریلی کالا با کشور آذربایجان

افزایش 63 درصدی مبادلات ریلی کالا با کشور آذربایجان