مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 12:052023-07-30اقتصادي

مرمت و بازسازی سرای محتشم رشت با مشارکت کسبه و بازاریان


سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: به همت مالک، کسبه و نظارت فنی کارشناسان، سردر سرای محتشم رشت در حال مرمت و بازسازی است.

- محمدرضا امیری نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: ترمیم و بازسازی اماکن حفاظتی و زیرساختی میراث فرهنگی در گیلان بسیار اهمیت و ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه ساختمان پایگاه حفاظت میراث فرهنگی شهرستان آستارا مرمت شد، افزود: مرحله ی دوم ساخت پایگاه حفاظت میراث فرهنگی شهرستان آستارا با سربندی سازه و تحت نظارت کارشناسان فنی اداره کل به پایان رسید.

امیری نژاد با بیان اینکه 2 میلیارد ریال برای سقف ساختمان پایگاه هزینه شده است، گفت: با تکمیل و پایان یافتن عملیات احداث سازه و در راستای مراقبت و حفاظت از آثار تاریخی همکاران یگان حفاظت و بخش اداری در مکان مورد نظر مستقر می شوند.

وی ادامه داد: همکاران ما پس از استقرار در این پایگاه ضمن صیانت از آثار به مردم شریف شهرستان در حوزه های مختلف سه گانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خدمات رسانی خواهند کرد.

سرپرست معاونت میراث فرهنگی گیلان در بخش دیگر صحبت هایش با اشاره به مرمت و بازسازی سردر سرای محتشم اضافه کرد: با همت مالک، کسبه و نظارت فنی کارشناسان، سردر سرای محتشم در حال مرمت و بازسازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرمت و بازسازی سرای محتشم رشت با مشارکت کسبه و بازاریان

مرمت و بازسازی سرای محتشم رشت با مشارکت کسبه و بازاریان