مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 08:402023-07-31سياسي

لزوم ایجاد راه دسترسی ایمن برای باغ موزه دفاع مقدس لرستان


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان گفت: باغ موزه دفاع مقدس یک راه دسترسی دارد که استاندار نسبت به تعریض آن دستوران لازم را به شهرداری خرم آباد داده است.

- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مطرح کرد: لزوم ایجاد راه دسترسی ایمن برای باغ موزه دفاع مقدس لرستان ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان گفت: باغ موزه دفاع مقدس یک راه دسترسی دارد که استاندار نسبت به تعریض آن دستوران لازم را به شهرداری خرم آباد داده است.

محسن رشیدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: باغ موزه دفاع مقدس لرستان دارای 9 فاز اجرایی بوده که فاز ابتدایی آن یعنی سازه فیزیکی با 99 درصد پیشرفت فیزیکی آماده افتتاح است.

وی ادامه داد: این پروژه ملی بوده و برای افتتاح منتظر اعلام آمادگی چهار استان دیگر است چراکه به دستور رییس جمهور باغ موزه پنج استان به صورت همزمان افتتاح خواهند شد.

رشیدی با اشاره به این که برای بهره برداری کارگروه های متعددی تشکیل شده است بیان کرد: یکی از کارگروه های ما کارگروه محتواسازی است که بناست در آن در رابطه با روند پیدایش قوم لُر نه از لحاظ آداب و رسوم و بحث مردم شناسی بلکه از نظر عزت، جوانمردی، ایستادگی و مقاومت در مقابل ظلم محتواهایی دسته بندی و احصاء شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد راه دسترسی ایمن برای باغ موزه دفاع مقدس لرستان

لزوم ایجاد راه دسترسی ایمن برای باغ موزه دفاع مقدس لرستان