مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 09:552023-08-08سياسي

حضور سفیر ایران در نشست کمیته امور خارجی پارلمان نیوزلند


سفیر جمهوری اسلامی ایران در ولینگتون بنا به «دعوت رسمی» پارلمان نیوزیلند، در نشست کمیته امور خارجی، دفاع و تجارت پارلمان این کشور حضور یافت.

- سفیر جمهوری اسلامی ایران در ولینگتون بنا به دعوت رسمی پارلمان نیوزیلند، در نشست کمیته امور خارجی، دفاع و تجارت پارلمان این کشور حضور یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا نظرآهاری، سفیر جمهوری اسلامی ایران در ولینگتون بنا به دعوت رسمی پارلمان نیوزیلند و طبق عرف مرسوم دعوت از سفرا، در تاریخ 12 مرداد 1402 در نشست کمیته امور خارجی، دفاع و تجارت پارلمان این کشور حضور یافت.

این حضور با هدف تنویر افکار عمومی و تبیین دیدگاه های جمهوری اسلامی ایران انجام شد و با استقبال و واکنش مثبت اغلب نمایندگان پارلمان روبرو گردید.

کمیته مذکور به عنوان مهم ترین کمیته پارلمان نیوزیلند به موضوعات متعدد داخلی و خارجی می پردازد و بخشی از نشست این کمیته نیز به موضوع ایران اختصاص داشت.

بر پایه این گزارش، در این نشست مواضع جمهوری اسلامی ایران در خصوص موضوعات مختلف به گوش مقامات و مردم کشور نیوزیلند رسانده شد و تاکید شد جمهوری اسلامی ایران بر اساس نگاه انسانی و پایبندی واقعی به حقوق بشر که ریشه در تعالیم دینی، قانون اساسی مترقی جمهوری اسلامی ایران و فرهنگ و تمدن ایرانی دارد، رویکردی مسئولانه را در خصوص اغتشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور سفیر ایران در نشست کمیته امور خارجی پارلمان نیوزلند

حضور سفیر ایران در نشست کمیته امور خارجی پارلمان نیوزلند