مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 09:502023-07-23اجتماعي

جذب 404 معلم جدید در آموزش و پرورش مازندران


مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به جذب نیروی انسانی از طریق آزمون استخدامی در استان، گفت: 404 معلم ابتدایی و آموزگار استثنایی در این دوره جذب می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حسین کمالی مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران صبح امروز پیرامون جذب نیروی انسانی از طریق آزمون استخدامی در جمع خبرنگاران، با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، اظهار کرد: موضوع به کارگیری و جذب نیروی انسانی شایسته، کارآمد، باانگیزه و علاقه مند به کار معلمی همواره مورد توجه مسؤولان نظام و آموزش و پرورش بود.

وی گفت: ما برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز باتوجه به اینکه تعدادی از همکاران بازنشسته می شوند باید به طور طبیعی ورودی نیروهای جدید را باید داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران بیان کرد: طی مجوزی که از امور اداری و استخدامی کشور اخذ شد در اردیبهشت ماه آزمون استخدامی ماده 28 در گروه معلم ابتدایی و آموزگار استثنایی را برگزار شد که سه برابر نیروی مورد نیاز به آموزش و پرورش معرفی شدند.

کمالی اضافه کرد: در این مرحله آزمون کتبی، هر داوطلب دست کم اگر 40درصد نمره را به دست آورد، با توجه به تفاضل نمره که وجود دارد سه برابر مورد نیاز به آموزش و پرورش معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 404 معلم جدید در آموزش و پرورش مازندران

جذب 404 معلم جدید در آموزش و پرورش مازندران