مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 19:252023-08-08بين الملل

کره جنوبی: باید تهدیدهای اتمی و موشکی کره شمالی را از بین ببریم


رییس جمهور کره جنوبی گفت باید راهبرد نظامی برای جلوگیری از تهدیدات اتمی و موشکی کره شمالی ایجاد شود و از طریق قاطع ائتلاف کره جنوبی و آمریکا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یون سوک یول  رییس جمهور کره جنوبی روز سه شنبه گفت که ارتش کره جنوبی باید بتواند تهدیدهای اتمی و موشکی کره شمالی را از بین ببرد.

به گزارش، روزنامه جونگ آنگ دیلی یون سوک یول رییس جمهور کره جنوبی اظهار داشت: ما باید راهبرد نظامی برای جلوگیری از تهدیدات اتمی و موشکی کره شمالی ایجاد کنیم و در صورت وقوع چنین تحریکی، از طریق واکنش فوری و قاطع ائتلاف کره جنوبی و آمریکا، منبع تهدید را در مراحل اولیه از بین ببریم.

وی خواستار تجهیز ارتش کره جنوبی به قابلیت پاسخگویی گسترده  برابر تهدیدات کره شمالی و تبدیل آن به نیروی مهیب شد که هیچ کس جرات به چالش کشیدن آن را نداشته باشد.

کره شمالی اعلام کرده که منطقه آسیا-اقیانوسیه و از جمله شبه جزیره کره و تنگه تایوان نه صحنه فعالیت نظامی آمریکا است و نه مکانی برای آزمایش های جنگی.

پیونگ یانگ هشدار داده که آمریکا بابت تهدیدات خود مجبور به پرداخت هزینه ای سنگین خواهد بود.

   رییس جمهور کره جنوبی گفت که ارتش  این کشور باید برای تهدیدات نامتقارن مانند سلاح های اتمی، موشک ها، حملات سایبری و هواپیماهای بدون سرنشین کره شم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره جنوبی: باید تهدیدهای اتمی و موشکی کره شمالی را از بین ببریم

کره جنوبی: باید تهدیدهای اتمی و موشکی کره شمالی را از بین ببریم