مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 15:052023-07-30سياسي

کم توجهی به آرمان های شهدا، خیانت به خون شهداست


دادستان اردبیل کم توجهی به آرمان های شهدا را خیانت به خون شهدا دانست و افزود: گریه کنندگان بر ذبح حسین ابن علی علیه السلام در عاشورا بر ذبح ارزش ها در جامعه امروز هم عزادار باشند.

- ایسنا/اردبیل دادستان اردبیل کم توجهی به آرمان های شهدا را خیانت به خون شهدا دانست و افزود: گریه کنندگان بر ذبح حسین ابن علی علیه السلام در عاشورا بر ذبح ارزش ها در جامعه امروز هم عزادار باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلال آفاقی 8 مرداد در جلسه کمیته مردمی کنگره بزرگداشت 3400 شهید والامقام استان از مدیران دستگاه های استانی خواست در ایام باقی مانده تا برگزاری اجلاسیه نهایی کنگره، اقدامات شایسته تری داشته باشند.

آفاقی با تشریح رابطه معنادار آسیب ها، ناهنجاری ها و بی عفتی ها با فاصله گرفتن از ارزش های نظام، افزود: گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ترویج فرهنگ شهادت با حیثیت و اعتبار ما گره خورده است.

وی با اظهار اینکه امنیت را مرهون خون شهدا هستیم، از عملکرد تعدادی از مدیران اداری در جهت ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت انتقاد کرد و ادامه داد: کم توجهی به آرمان های شهدا خیانت در حق خون شهداست.

دادستان اردبیل، مدیران را به انتقادگری و انتقاد پذیری و همت جهادی برای اصلاح امور و رفع نارسایی ها و جدیت در مطالبه گری به عنوان مولفه ای از فرهنگ ایثار و مکتب شهادت فراخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم توجهی به آرمان های شهدا، خیانت به خون شهداست

کم توجهی به آرمان های شهدا، خیانت به خون شهداست