مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 09:052023-07-29بين الملل

نظامیان صهیونیست: کابینه نتانیاهو باید سرنگون شود


1300 نظامی جدا شده از نیروهای عملیات ویژه شعبه اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی نخست وزیر این رژیم را متهم به آمادگی برای فروپاشی رژیم اشغالگر برای نجات خودش متهم کردند و سرنگون کردن کابینه وی را خواستار شدند.

- 1300 نظامی جدا شده از نیروهای عملیات ویژه شعبه اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی نخست وزیر این رژیم را متهم به آمادگی برای فروپاشی رژیم اشغالگر برای نجات خودش متهم کردند و سرنگون کردن کابینه وی را خواستار شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، این نظامیان در پیامی با بیان اینکه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی دست به کودتا علیه دستگاه قضا زده، اعلام کردند: از زمان وقوع کودتا در ژانویه، همه چیز بسیار روشن است، او به وضوح یک دیکتاتور است که واقعیت را نمی بیند و آماده است برای نجات خود اسراییل را به آتش بکشد.

این 1300 نظامی صهیونیست ادامه دادند: نتانیاهو از دادگاه عالی اطاعت نخواهد کرد و یک عملیات نظامی را برای اهداف سیاسی آغاز خواهد کرد.

آنها همچنین تاکید کردند: این کابینه روان پریشی که تهدیدی برای اسراییل است باید با ابزارهای مسالمت آمیز سرنگون شود.

در همین حال، زوی برئل ، تحلیلگر صهیونیست در امور خاورمیانه در گفت وگو با روزنامه هاآرتص گفت که کابینه رژیم اشغالگر رسما آغاز جنگ داخلی را کلید زده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظامیان صهیونیست: کابینه نتانیاهو باید سرنگون شود

نظامیان صهیونیست: کابینه نتانیاهو باید سرنگون شود