مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 13:402023-08-01اقتصادي

ساماندهی پسماند شهری و روستایی؛ در دستور کار مسئولان آستارا


فرماندار آستارا با تاکید بر ساماندهی و مدیریت اصولی پسماندهای شهری و روستایی این شهرستان مرزی و گردشگرپذیر، از شهرداری ها و بخشداری های آستارا و لوندویل خواست اجرای کامل طرح مدیریت پسماند را در اولویت برنامه های کاری خود قرار دهند.

- ساماندهی پسماند شهری و روستایی؛ در دستور کار مسئولان آستارا ایسنا/گیلان فرماندار آستارا با تاکید بر ساماندهی و مدیریت اصولی پسماندهای شهری و روستایی این شهرستان مرزی و گردشگرپذیر، از شهرداری ها و بخشداری های آستارا و لوندویل خواست اجرای کامل طرح مدیریت پسماند را در اولویت برنامه های کاری خود قرار دهند.

محمدرضا شهاب زاده در اولین جلسه کمیته مدیریت پسماند شهرستان مرزی آستارا، اظهار کرد: با توجه به توسعه روزافزون حوزه شهری باید مدیریت و ساماندهی پسماند و زباله ها با همکاری مردم و شهرداری ها و همچنین بخشداری های آستارا و لوندویل به صورت جدی در دستور کار باشد.

وی با تاکید بر اینکه کنترل و ساماندهی وضعیت پسماند در جامعه یکی از شاخص های اصلی توسعه سلامت است و بر این اساس دستگاه های اجرایی مرتبط باید نگاهی ویژه به جمع آوری و تفکیک پسماندها داشته باشند، افزود: در شهرستان آستارا پسماند به عنوان یک معضل به شمار می رود، در حالی که باید با جدیت و با همکاری همگانی این مشکل حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی پسماند شهری و روستایی؛ در دستور کار مسئولان آستارا

ساماندهی پسماند شهری و روستایی؛ در دستور کار مسئولان آستارا