مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 13:052023-07-31اجتماعي

بسیج تمام امکانات عراق برای خدمت رسانی در اربعین


وزیر کشور عراق با اشاره به گرمای هوا طی اربعین امسال از فعالیت شبانه روزی مرز خسروی و منذریه در ایام اربعین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبد الامیر شمری ظهر دوشنبه در نشست وزرای کشور ایران و عراق که با حضور مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی 2 کشور در سالن جلسات پایانه مرزی خسروی برگزار شد، اظهار کرد: مراسم دهه نخست محرم و روز عاشورا در کشور عراق به صورت باشکوهی برگزار شد.

وی افزود: هم اکنون مشکل خاصی امنیتی در مرزهای ایران و عراق وجود ندارد و وضعیت امنیتی کشورها به ویژه در مرزها تحت کنترل است.

وزیر کشور عراق تصریح کرد: امسال با رایزنی و هماهنگی صورت گرفته توسط وزرای کشور ایران و عراق مرز منذریه به صورت 24 ساعته فعال است.

شمری بیان کرد: پیش بینی صورت گرفته توسط عراق تردد روزانه 30 هزار نفر از مرز خسروی است و دولت عراق تمام امکانات خود را برای پذیرش و پذیرایی از زوار حضرت سیدالشهدا (ع) بسیج کرده است.

وی اضافه کرد: با توجه به گرمای هوا موضوع آب و یخ و همچنین حمل و نقل در مرز مورد نیاز است که انتظار می رود دولت جمهوری اسلامی کمک های لازم به عمل آورد.

وزیر کشور عراق عنوان کرد: در وزارت کشور عراق برای موضوع حمل و نقل یک مسئول ویژه انتخاب شده که به طرف ایرانی اعلام گردیده مسئول مورد نظر خود را برای هماهنگی معرفی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج تمام امکانات عراق برای خدمت رسانی در اربعین

بسیج تمام امکانات عراق برای خدمت رسانی در اربعین