مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 11:352023-08-12حوادث

بازگشت 30 گرم طلای مفقودی به صاحب آن توسط پلیس کرمانشاه


رییس بازرسی فرماندهی انتظامی کرمانشاه از بازگشت 30 گرم طلای مفقودی به صاحب آن توسط پلیس کرمانشاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ حمیدرضا نورایی اظهار کرد: در مأموریت نخست و برابر اعلام کلانتری 21 نیایش کرمانشاه به دنبال وقوع یک مورد تصادف مقابل ضلع شمالی فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی، افسر گشت کلانتری به نام ستوان دوم امیر غلامی برای بررسی موضوع در صحنه حضور پیدا می کند.

وی ادامه داد: این مأمور کلانتری پس از حضور در صحنه تصادف متوجه 30 گرم طلا و 2 عدد گوشی تلفن همراه بلاصاحب که در محل رها شده بود، می شود.

نورایی افزود: ستوان دوم غلامی به محض کشف اموال بلاصاحب رها شده، صاحب آنها را شناسایی و تحویل یکی از اعضای خانواده می دهد.

رییس بازرسی انتظامی استان کرمانشاه در ادامه یادآوری کرد: در مأموریت دیگر نیز سروان بیژن قاسمی از کارکنان پلیس راهور استان حین گشتزنی در تقاطع موید، به یک کیف دستی حاوی 2 عدد کارت عابر بانک و مبلغ 2 میلیون و 170 هزار ریال می شود.

وی گفت: این مأمور وظیفه شناس هم با تلاش خود صاحب اموال مفقودی را شناسایی و با دعوت از وی به حضور در بازرسی پلیس راهور، اموال کشف شده را به وی تحویل می دهد.

نورایی در پایان با تقدیر از اقدام ارزشمند ستوان دوم غلامی و سروان قاسمی، افزود: مأموران پلیس بارها ثابت کرده اند حافظ جان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 30 گرم طلای مفقودی به صاحب آن توسط پلیس کرمانشاه

بازگشت 30 گرم طلای مفقودی به صاحب آن توسط پلیس کرمانشاه