مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 14:152023-08-09اقتصادي

تعداد 80 کتابخانه در گلستان فعال است


گرگان_ مدیرکل کتابخانه های عمومی گلستان تعداد کتابخانه های استان را 80 مرکز اعلام کرد و گفت: حدود 855 جلد کتاب در این کتابخانه ها موجود است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز باز طراحی کتابخانه میرفندرسکی خبر داد و اظهار کرد: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته در سال گذشته، هزینه باز طراحی کتابخانه میرفندرسکی 7 میلیارد تومان برآورد شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گلستان ادامه داد: باز طراحی کتابخانه با هدف ایجاد تغییرات در بخش کودک و نوجوان و توسعه امکانات این حوزه انجام می شود.

وی با بیان اینکه بخش کودک از طبقه زیرزمین کتابخانه به همکف جابجا می شود، افزود: دیوارهای این بخش ها تخریب شده و شیشه جایگزین آن می شود.

وی هدف از بازطراحی کتابخانه میرفندرسکی را توسعه فرهنگ کتابخوانی و تشویق کودکان به حضور در چنین جمع هایی دانست و افزود: تلاش شده در بازسازی این مرکز، به خرید تجهیزات برای بخش نوجوان هم توجه شود.

به گفته مدیرکل کتابخانه های عمومی گلستان، تجهیزات و دستگاه های بخش نوجوان نظیر امکانات موجود در غداره کل فنی و حرفه استان است.

میرزاعلی بخش آموزش و پژوهش و vip را از حوزه های جدید در کتابخانه میرفندرسکی دانست و گفت: تأمین اعتبار این بخش از سوی نهاد کتابخانه های کشور و شهرداری گرگان انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد 80 کتابخانه در گلستان فعال است

تعداد 80 کتابخانه در گلستان فعال است