مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 10:302023-08-22اقتصادي

جزییات بسته حمایتی از رشد و تولید محصولات دانش بنیان اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در راستای سیاست های کلان کشور مبنی بر افزایش سهم اقتصاد دانش بنیان از اقتصاد کشور و همچنین در راستای تحقق شعار سال ـ مهار تورم؛ - جزییات بسته رشد تولید هزار شرکت دانش بنیان به ارزش فروش هزار میلیارد ریالی به همت صندوق نوآوری شکوفایی اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در راستای سیاست های کلان کشور مبنی بر افزایش سهم اقتصاد دانش بنیان از اقتصاد کشور و همچنین در راستای تحقق شعار سال ـ مهار تورم؛ رشد تولید ـ بسته ویژه ای به منظور حمایت از رشد تولید شرکت های دانش بنیان در 8 محور تدارک دیده است که فراخوان های آن به تدریج انتشار خواهد یافت.

فراخوان حاضر که نخستین فراخوان این برنامه محسوب می شود، به حمایت از رشد تولید محصولات دانش بنیان از طریق اعطاء تسهیلات و ضمانت نامه با شرایط ویژه اختصاص دارد.

شرکت های دانش بنیان می توانند حداکثر تا تاریخ 1402/06/31 از طریق سامانه غزال در این فراخوان شرکت کنند.

شرکت های واجد شرایط:شرکت های دانش بنیانی که فروش کل آن ها (اعم از دانش بنیان و غیردانش بنیان) مطابق اظهارنامه مالیاتی سال 1401 بیش از 50 میلیارد ریال و حائز شرایط مندرج در بخش سایر ملاحظات این فراخوان باشد، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات بسته حمایتی از رشد و تولید محصولات دانش بنیان اعلام شد

جزییات بسته حمایتی از رشد و تولید محصولات دانش بنیان اعلام شد