مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 09:252023-07-30سياسي

جوانان دچار راحت طلبی فکری شده اند


امام جمعه مریانج به والدین توصیه کرد: کم فرزندانتان را نصیحت کنید، بگذارید خودشان فکر کرده، تشخیص دهند و سپس انتخاب کنند.

بابت همین نصیحت هاست که امروز جوان ما میانه خوبی با تفکر ندارد به طوری که راحت طلبی در فکر کردن در اغلب مردم به ویژه جوانان وجود .

- ایسنا/همدان امام جمعه مریانج به والدین توصیه کرد: کم فرزندانتان را نصیحت کنید، بگذارید خودشان فکر کرده، تشخیص دهند و سپس انتخاب کنند.

بابت همین نصیحت هاست که امروز جوان ما میانه خوبی با تفکر ندارد به طوری که راحت طلبی در فکر کردن در اغلب مردم به ویژه جوانان وجود دارد و اجازه می دهند دیگران برایشان فکر کنند و خدا نکند کسی که خوراک فکری تهیه می کند، دشمن باشد.

حجت الاسلام یاسر مظاهری شامگاه گذشته -شنبه 7 مرداد- در اجتماع حسینی خبرنگاران در مزار شهدای گمنام بوستان مردم همدان، با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) همواره به دنبال افزایش قدرت تشخیص مردم بود، اظهار کرد: پذیرش حکمیت از سوی امام علی(ع) در جنگ صفین برای این بود که جامعه او را فردی مستبد و خودرأی تلقی نکنند و مردم بدانند اگر امام به حرفشان گوش می دهد از این جهت است که تشخیص مردم را افزایش دهد.

وی با تأکید بر اینکه هر چقدر قدرت تشخیص مردم افزایش یابد تحمل مردم و همراهی با امام هم بیشتر می شود، تصریح کرد: حضرت امام(ره) اوایل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان دچار راحت طلبی فکری شده اند

جوانان دچار راحت طلبی فکری شده اند