مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 11:302023-08-16سياسي

دعوای مدیران بیمه ای بر سر نسخه الکترونیک/ چه کسی مقصر است


شاید یکی از مهم ترین چالش های خدمات الکترونیک در حوزه سلامت، استفاده از خدمات کاغذی است که ردپای آن در کم کاری برخی از بیمه ها دیده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، گفتگوی ویژه خبری شب گذشته، با موضوع نسخه نویسی الکترونیک و با حضور مدیرانی از سازمان بیمه سلامت، بیمه مرکزی و وزارت بهداشت برگزار شد.

مهدی رضایی معاون بیمه و خدمات سازمان بیمه سلامت، سیدرضا مظهری مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات وزارت بهداشت و مجید مشعلچی قائم مقام مدیرکل بیمه مرکزی، مهمان گفتگوی ویژه خبری بودند.

در ابتدا، معاون بیمه و خدمات سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به تأمین زیرساخت لازم برای اجرای نسخه الکترونیک گفت: سازمان بیمه سلامت، ماهانه بیش از 1,600 میلیارد تومان برای نسخ الکترونیک پرداخت می کند و اگر زیرساخت اجرای نسخه الکترونیک در کشور نبود طرح دارویاری انجام نمی شد.

اجرای طرح دارویاری در سال قبل برای انتقال منابع ارز دارو به بیمه ها، از طریق سامانه نسخه الکترونیک فراهم شد که ما با کمک نسخه الکترونیک سیاست های دولت در حوزه دارو را در کمتر از یک هفته اجرا کنیم.

رضایی افزود: راه اندازی صندوق بیماری های خاص و صعب العلاج نیز در سال گذشته، مرهون نسخه الکترونیک و زیرساخت های نسخه الکترونیک بود که تخصیص 5 هزار میلیارد اعتبار برای بیماران خاص با کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوای مدیران بیمه ای بر سر نسخه الکترونیک/ چه کسی مقصر است

دعوای مدیران بیمه ای بر سر نسخه الکترونیک/ چه کسی مقصر است