مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 14:102023-08-08اقتصادي

میزان صادرات میگو از طریق گمرکات استان بوشهر 93 درصد افزایش یافت


ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر گفت: طی سال جاری میزان صادرات میگو از طریق گمرکات استان بوشهر 93 درصد افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی سلیمانی ظهر سه شنبه در نشست تجلیل از خبرنگاران اظهار داشت: گمرک در راستای تسهیل در صادرات و واردات کالا و حمایت از بخش تولید به صورت شبانه روزی در حال فعالیت و تلاش است.

وی با اشاره به اینکه تلاش می شود محصولات تولیدی استان بوشهر در سریع ترین زمان به مقصد برسند اضافه کرد: گمرک یک سازمان پویا و پای کار است و تسریع در روند صادرات کالاها را با جدیت دنبال می کند.

مدیرکل گمرک بوشهر با اشاره به افزایش 93 درصدی صادرات میگوی استان بوشهر طی چهار ماهه نخست سال جاری بیان کرد: اتصال گمرکات استان بوشهر فیبر نوری نقش مهمی در خدمات دهی بهتر و بیشتر به مردم دارد.

تعیین تکلیف کالاهای رسوبی وی تعیین تکلیف کالاهای رسوبی در گمرکات استان بوشهر را یکی دیگر از اقدامات مهم عنوان کرد و ادامه داد: هم اکنون در 12 گمرک استان بوشهر هیچ کالای تعیین تکلیف نشده و یا رسوبی و فاسدشدنی نداریم.

ناظر گمرکات استان بوشهر حجم صادرات استان بوشهر در چهار ماهه سال جاری را 9 میلیون و 969 تن به ارزش سه میلیارد و 787 میلیون دلار عنوان کرد و افزود: این میزان صادرات از نظر وزنی چهار درصد افزایش و از نظر ارزشی 25 درصد کاهش داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان صادرات میگو از طریق گمرکات استان بوشهر 93 درصد افزایش یافت

میزان صادرات میگو از طریق گمرکات استان بوشهر 93 درصد افزایش یافت