مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 23:152023-08-08سياسي

کتاب «تا ابد ماندگار» رونمایی شد


همزمان با آیین تجلیل از اصحاب رسانه استان مرکزی و گرامیداشت شهدای عرصه رسانه، آیین رونمایی از کتاب «تا ابد ماندگار» که برگرفته از زندگینامه شهدای عکاس در دوران دفاع مقدس است برگزار شد.

- اراک-همزمان با آیین تجلیل از اصحاب رسانه استان مرکزی و گرامیداشت شهدای عرصه رسانه، آیین رونمایی از کتاب تا ابد ماندگار که برگرفته از زندگینامه شهدای عکاس در دوران دفاع مقدس است برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همزمان با آیین تجلیل از اصحاب رسانه استان مرکزی و گرامیداشت شهدای عرصه رسانه، آیین رونمایی از کتاب تا ابد ماندگار که برگرفته از زندگینامه شهدای عکاس در دوران دفاع مقدس است برگزار شد.

کتاب تا ابد ماندگار مجموعه ای کامل از زندگی و سیره شخصیت شهیدان حسین و محمدرضا حسنی است که به نویسندگی حمیدرضا حسنی و ویراستاری سمیرا یکه تاز و به همت مدیریت ادبیات و تاریخ حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی تهیه شده است.

آیین رونمایی از کتاب در حوزه دفاع مقدس به برکت کنگره شهدای استان مرکزی به عنوان یکی از برنامه های مهم در مناسبت ها در طول سال تبدیل شده و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و مدیریت ادبیات این مجموعه این آیین را برگزار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «تا ابد ماندگار» رونمایی شد

کتاب «تا ابد ماندگار» رونمایی شد