مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 18:152023-08-12ورزشي

علت تغییر زمانی تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان


آذربایجان نسبت به سال های گذشته تغییر یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حبیب ستوده نژاد مدیر تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان درمورد تغییر زمان برگزاری تور سی و ششمین گفت: تداخل زمان برگزاری تور و بازی های آسیایی و احتمال عدم تیم های آسیایی، بعد از مکاتبه با فدراسیون جهانی و کسب موافقت، در نهایت قرار شد مسابقات در نیمه اول شهریور برگزار شود که  یک مسابقات تدارکاتی برای تیم های آسیایی بوده و استقبال خوبی در مسابقات پیش بینی شده است.

وی افزود: سی و ششمین دوره تور دوچرخه سواری ایران، آذربایجان در 6 مرحله تبریز، تبریز ارومیه، تبریز منطقه آزاد، منطقه آزاد شبستر، تبریز به سرعین(دریاچه شورابیل) و سرعین به تبریز(عون ابن علی) برگزار خواهد شد و هر مرحله به نام یک شهید بزرگوار نامگذاری شده است.

ستوده نژاد تاکید کرد: تیم های ملی ایران، زیر 23 سال کشور و مس سونگون تیم های داخلی بوده و تیم های ملی ترکیه، عمان و تیم هایی از کشورهای تایلند 2 تیم، قزاقستان 2 تیم، مالزی،عراق، اندونزی، پرتغال(قطعی نشده)، فیلیپین، ژاپن و مغولستان در این مسابقات حضور خواهند داشت.

وی تاکید کرد: در تمام شهرهای میزبان تور نهایت همکاری را داشته و استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه با اینکه میزبان مسابقات والیبال قهرمانی آسیا هستند؛ اما نهایت همکاری را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت تغییر زمانی تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان

علت تغییر زمانی تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان