مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 12:552023-08-22اجتماعي

خودروهای تک سرنشین مشکلات ترافیکی شهر کرمانشاه را تشدید کرده است


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه گفت: خودروهای تک سرنشین مشکلات ترافیکی شهر کرمانشاه را تشدید کرده است.

- سرهنگ محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حضور خودروهای تک سرنشین در اوج ترافیک عصرگاهی در هسته مرکزی شهر کرمانشاه یکی از موضوعات مهم در ایجاد گره هایی ترافیکی کلان شهر کرمانشاه است که نمی توان به سادگی از کنار آن گذشت.

وی افزود: ایجاد آلودگی زیست محیطی، مصرف بی رویه سوخت، استهلاک خودروها، ایجاد گره های ترافیکی، تصادف و ده ها معضل دیگر نتیجه استفاده از خودروهایی است که یک سرنشین دارند.

رییس پلیس راهور با اشاره به لزوم تصویب قوانین بازدارنده، تصریح کرد: نقش خانواده ها، مراکز آموزشی، دستگاه ها و سازمان های فرهنگ ساز، صدا و سیما، رسانه ها و شهرداری ها در فرهنگ استفاده از ناوگان حمل نقل عمومی نقش کلیدی و تأثیرگذار است که تصویب قوانین بازدارنده در این خصوص باید به عنوان یک مطالبه عمومی و فرهنگی توسط همگان خصوصاً متولیان امر دنبال شود.

حیدری در پایان به زمینه سازی ها برای مقدمه سازی فرهنگ عدم استفاده از خودروهای تک سرنشین، خاطر نشان کرد: توجه ویژه مسئولین در نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و ایجاد تبلیغات محیطی جاذبه دار، تشویق و ترغیب شهروندان برای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی و برنامه ریزی برای س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروهای تک سرنشین مشکلات ترافیکی شهر کرمانشاه را تشدید کرده است

خودروهای تک سرنشین مشکلات ترافیکی شهر کرمانشاه را تشدید کرده است