مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 13:302023-08-12سياسي

رسانه ها دیده بان های بیدار ملت هستند


نماینده ولی فقیه در گیلان بر ضرورت جهاد تبیین توسط رسانه ها در جامعه تاکید کرد و گفت: رسانه ها دیده بان بیدار ملت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر شنبه در نشست با مدیران خبرگزاری ها و اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات گیلان اظهار کرد: رسانه ها دیده بان های بیدار ملت در جامعه به شمار می روند.

وی با بیان اینکه خبرنگارها بیانگر حقیقت و حقیقت جو باشند، افزود: رسانه ها اگر به دنبال آگاه سازی و بیان حقایق نباشند ممکن است برخی مدیران، خطاهایی کنند که به ضرر مردم تمام شود.

وی با بیان اینکه نظام سلطه متوجه شده که باید امپراطوری رسانه تشکیل دهند تا به قدرت برسند، گفت: در دنیا بعضاً اتفاقات بزرگی رخ می دهد ولی هیچکس از آن رویداد با خبر نمی شود ولی کوچک ترین رویداد در کشورمان را به بزرگترین مشکل دنیا مبدل می کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه رسانه ها و خبرنگاران از بی مهری مسؤولین ناراحت نشوند، افزود: رسانه ها نباید از صحبت های مسؤولین دلخور شوند و باید نقدهای سازنده خود را انجام دهند تا خدمات دهی گسترش پیدا کند.

فلاحتی با بیان اینکه مسئولین در پاسخ به اصحاب رسانه سعه صدر باید داشته باشند، تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که همواره پیگیر آن بودم بحث پسماند استان بود که در چند وقت اخیر اقداماتی انجام شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها دیده بان های بیدار ملت هستند

رسانه ها دیده بان های بیدار ملت هستند